środa, 13 lutego 2013

Outfits

Witajcie! 
Czas szybko mija, choć w szkole ciągnie się niesamowicie długo, ale mamy środę, więc połowa tygodnia za nami, jeszcze tylko czwartek i piątek-finally♥
Jutro nie mam lekcji tylko coś jak sportowy dzień, mam łyżwy, a później Capoeira'e, więc chyba nie będzie tak źle. Dzisiaj w szkole mieliśmy "imprezę walentynkową", ale nie poszłam, bo nie przepadam za "school parties". Jednak można było wygrać iPada-mini. Nie dziwię się, to droga szkoła:P
Dzisiaj chciałam Wam pokazać outfit'y, które najbardziej mi się spodobały.
Które najlepsze waszym zdaniem?








Jak Wam minęła środa?

8 komentarzy:

  1. 2 od góry i 4 od końca ;D
    środa mineła mi bardzo leniwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello sweety! Thanks for stopping by and Let's follow? (: Great post btw! Check out my new post if you want!xx

    Kisses*
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aa je mam ferie i szkołę daleko gdzieś xd 1 i 3 ! najlepsze :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już obserwuję liczę na to samo ; )
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież obserwuje :-) moje zdjęcie jest to pierwsze pod obserwatorami ; )

      Usuń
  5. Wszystko poza koszulą moro przydało by się :)

    OdpowiedzUsuń