piątek, 15 lutego 2013

Witaj wiosno!

Już za miesiąc tak bardzo oczekiwana przeze mnie pora roku...wiosna!
Ładna pogoda(a przynajmniej lepsza od teraźniejszej) nowe ubrania, nowe postanowienia. Przygotowałam dla Was trendy wiosny 2013. 

Pokazy znanych projektantów letnio-wiosennych kolekcji, które odbyły się w stolicach mody już za nami, więc teraz wiemy co będzie modne tej pory roku!

Ubrania:
Gładkie tkaniny i proste kroje, nie duża ilość dodatków. Czyli to co liczy się najbardziej, naturalność! Pozbywamy się pstrokatych wzorów, nadmiernej ilości zdobień i żegnamy się z ekstrawaganckimi krojami. Jednym słowem czas powitać delikatność. Modne będą trapezowe sukienki i rozkloszowane spódnice. 

Elegancja, casual również zawitają w tym sezonie. Zara już pokazała nam swoje gotowe stylizacje. 





H&M stworzyło nową markę "other stories" premiera kolekcji ruszy wraz z otwarciem pierwszych sklepów w Londynie, Barcelonie, Kopenhadze, Mediolanie, Paryżu i Sztokholmie. Tu również obowiązuje prostota i symetria. Kolory czarny i biały, ale widać tu również intensywny róż i głęboki granat. 
Kolekcja ruszy wraz z początkiem wiosny.

Delikatność i za tym ciągnie się odrobina romantyzmu, co powiecie na ubrania niżej? H&M



Ale jest też coś dla dziewczyn nie lubujących się w sukienkach i delikatnych wzorach. Wszędzie jeans! Kurtki, spodnie, marynarki. Sportowa moda, jednak z zachowaniem dziewczęcego wyglądu. 


Fryzury

niski koczek


grzywka na bok 


niski kucyk, u podstawy karku należy związać włosy i już! Nowoczesna i ładna fryzura



włosy do ramion
Według mnie zapowiada się ciekawie, a co Wy myślicie o trendach wiosny 2013?


19 komentarzy:

  1. mi średnio przypadły do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała bluzka z czarnym serduchem - bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. thank U so much for ur nice comment, i will visit ur blog.
    Kind regards;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też juz się nie mogę doczekać wiosny, Moje ukochane pastele <3


    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ; )) 4 stylizacja od góry jest świetna ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :)
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)

    Zapraszam do mnie:http: //truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na wiosne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam aż będzie tak cieplutko *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na wioooosneee :)
    obserwuje tego bloga ;)
    zapraszam http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na wiosenne ciepełko! :D
    Obs ;)
    Obserwowałaś mojego bloga '' merry blackberry '' lecz z powodu paru komplikacji blog już nie funkcjonuje, także zapraszam Cię do mojego nowego początkującego bloga : http://lovemerrycherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze, to nowe trendy jednocześnie mnie przerażają i zachwycają. Z jednej strony podoba mi się wiele aspektów, ale kiedy patrzę na niektóre nieudolne stylizacje z domów mody, to aż się serce kroi... :( Zapraszam do mnie na www.deffy-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wole styl taiki troche hip hopowy ale musze przyznac ze lubie mieszac i moja szafa jest pelna w roznego rodzaju ciuchach :)
    Ostannio stwierdzilam ze kupie sobie to sukienke z kolnierzykiem ... nadala szukam :(

    Dopiero zaczynam wiec jak skomentujesz bede wdzieczna !
    Pozdrawiam !
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twój blog, jest taki kolorowy, pełno w nim zdjęć ;) Bedę tu częściej wpadać + widzę że dopiero zaczynasz więc powodzenia i dodaję do obserwowanych
    Zapraszam do siebie ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :)) Właśnie nominowałam Cię do Versatile Blog Award ;) Więcej informacji u mnie na blogu . http://mylitllechocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń